رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: وحدت، همبستگی و همدلی آحاد ملت ایران اسلامی رمز ماندگاری انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۷۴۷۹۴
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام محمد عدیده در آیین نواختن زنگ انقلاب که هم‌زمان با آغاز دهه فجر در دبیرستان دخترانه شهید ستاری این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سرآغاز تحولاتی بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه و جهان اسلام بوده است.

 وی دهه فجر را یادآور شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان دانست و افزود: دهه فجر طلوع دوباره خورشید حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی است.

 عدیده با تأکید بر تبیین آثار و برکات نظام و انقلاب در دهه فجر، بیان کرد: هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود.

 

 وی یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی را ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه به‌ویژه در نسل جوان برشمرد و اذعان داشت: دشمنان در تلاشند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوع واقعیت پنداری برای آنان، در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد کنند.

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق از جوانان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی یادکرد و توضیح داد: امام خمینی (ره) همواره عقیده داشتند که امید ما باید به جوانان باشد، همان‌طور که بسیاری از جوانان ما در دفاع مقدس رشادت‌های بزرگی را صورت دادند.

 وی با بیان اینکه امروز نیز جوانان ما در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و... سرآمد هستند، خاطرنشان کرد: امروز کشورمان هم در آستانه رویداد بزرگ انتخابات قرار دارد و نقش جوانان در این رویداد هم مانند همیشه مهم و تأثیرگذار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار